maandag 11 juli 2011

Ik ben maar een moeder ...



Ik ben maar een moeder 
en meer ben ik niet, 
een vrouw net als andere
 met vreugde en verdriet. 


Een moeder die hoop 
en bidt dat haar kind
de weg naar het geluk
in het leven vind


Ik vraag jou alleen maar
dat jij nooit vergeet
dat ik als moet
ook niet alles weet


En als ik eens faalde
en deed jou verdriet
ach, ik ben maar een moeder
en meer ben ik niet


Ik probeer jou alles te geven
neem dat van jou moeder maar aan
en wat ik ook deed of doe in jou leven
heb ik voor jou bestwil gedaan


En zeg ik soms nee op jou vragen
en ben je soms dagen van slag
Dan was dat niet om jou te plagen
maar omdat mijn hart dat zo zag


Je bent uit liefde geboren
Je bent welkom als mijn kind
Vergeef mij waar ik faalde
Ik ben maar een moeder 
en meer ben ik niet